اللهم عجل لولیک الفرج

هراس صهیونیست ها از فعال شدن مقاومت جولان

به گزارش مصاف به نقل از شیعه نیوز، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی در گذرگاه قنیطره واقع در جولان گفت: "گذرگاه قنیطره شاهد عبور مرور گسترده وسایل نقلیه است؛ خمپاره ها و گلوله های چند روز گذشته جای خود را به کامیونهای سیب دادند.

برغم اینکه شمار قربانیان در درگیریها میان گروههای مسلح و ارتش سوریه به صدهزار نفر رسیده است، بشار اسد هنوز محبوبیت خود را میان مردم جولان از دست نداده است.و مردم این منطقه همچنان از نظام اسد حمایت می کنند."

 یکی از فروشندگان میوه از روستای مجدل شمس از توابع جولان در این راستا گفت: "من این محصولات را به سوریه می رسانم؛ بشار اسد همچنان رئیس ما است ." گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: "در مناطق شمالی قنیطره در حومه حلب درگیریها میان ارتش سوریه و گروههای مسلح ادامه دارد.

پس از پیروزی ارتش سوریه در قصیر، حامیان نظام دمشق خود را برای نبرد حلب آماده کردند."گزارشگر اسرائیلی با اشاره به اظهارات "بشار اسد" در گفتگو با روزنامه نگاران اردنی گفت: "بشار اسد به روزنامه نگاران اردنی گفته است که در خصوص فعال کردن جبهه جولان کاملا جدی است."

 تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهارات نتانیاهو در پاسخ به بشار اسد را پخش کرد. نتانیاهو گفت: "ما خود را برای هر سناریویی آماده کردیم." گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "اقدام دولت اتریش برای خارج کردن یک سوم نیروهای صلحبان وابسته با سازمان ملل موجب خشم تل آویو شد.

مسئولان اسرائیلی از احتمال اینکه نیروهای روس جایگزین نیروهای اتریشی شوند، نگران هستند." "آویگدور لیبرمن" در این باره گفت: "خارج شدن نیروهای صلحبان اتریش از جولان نگران کننده است."

منبع:شیعه نیوز



:: موضوعات مرتبط: اخبار، ،
نویسنده : سربازان سایبری امام زمان
تاریخ : دو شنبه 27 خرداد 1392

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد